16 Haziran 2009

artık mekan da tanıtıyorum ey okuyucu...

Bugün blogum hakkında ilk kez övgü aldım. İş arkadaşım Gökçe aynen şunu söyledi: "Senin blogun güzel ya. Değişik şeyler yazıyosun..."
Aldığım gazla hemen bir post daha gireyim dedim. Bu kez bir mekan tanıtımı yapıyorum sevgili okuyucu. Aslında bu yazıyı Pazar günü yazacaktım ama fırsat olmadı. (Pazar günü ne yaptım ki fırsat olmadı diyorum. Hiiç. Haa, çalışıyodum ya lan!)
Neyse konuya gireyim. Yeni mekanımızın adı Nada.
Tunus Caddesi'ndeki mini minnacık ilk yerden sonra, Çayyolu'nda biraz daha büyüdü, abi oldu sanki. Cumartesi gecesi açılışı vardı. Patron da taaa liseden arkadaşım olunca davet edildik söylemesi ayıp. Neyse yediğim içtiğim benim olsun, Nada Çayyolu nasıl olmuş onu alatayım.
Bi kere büyükçe bir bahçesi var, bir kısmı çim, bir kısmı ahşap. Dekorasyon güzel gibi görünüyor. (Açılış gecesi olduğu için çok kalabalıktı ve haliyle mekanda herşey daha tam yerli yerine oturmamıştı) Yani bahçe yaz akşamları için harika görünüyor. Park caddesi denen tiki mekanına yakın ama azcık mesafe olduğu için izole gibi. Bence avantajı, öyle tiki bi yer olmayacak gibi aynı zamanda. Yani en azından 18-20'lik Abercrombie t-shirtlü bebeler buraya gelmez herhalde.
İçeriyi açılış gecesi izdihamda pek göremedim ama açılıştan birkaç gün önce gördüğüm için söyleyebilirim ki, buranın favori konumu şömine önü olacak. Geniş ve rahat koltuklar kışın çok iş yapar diyorum ben. Dekorasyonda gri ve pastel renklerle "eskitilmiş havası" hakim. (Ulan baya baya gazete dergilerde mekan tanıtımı yazan lavuklarınki gibi oldu be)
Bir de üst kat var ama orası da yaz sezonundan sonra aktif olacakmış. Patron öyle dedi. Yemekler de güzel olacaktır, eminim. Ne de olsa tecrübeliler bu konuda. Açılıştan önce gittiğimde yemekleri deniyolardı. Burgerler güzel olacak gibi. Menüyü tam olarak bilmiyorum ama burger ve pizza menüsünün yanında, meraklısı için tavşan b.kuyla rafine edilmiş, manda kaymağında pişirilmiş mantar piazella benzeri şekil yemekler de olacaktır kesin. (Biraz fazla mı abarttım ne!)
Peki ya fiyatlar? diyeceksiniz. Şöyle söyleyeyim, Park caddesinde olduğu üzere kol gibi geçirmeyeceklermiş. Daha makul olacakmış.
Peki buranın farkı ne olacak? Benim için "arkadaşımın yeri, arada bir gider takılırım"ın dışında bişey olacak burada. Pazar günleri kahvaltı (yani brunch herhalde, gerçi artık her yerde var, hatta Kızılay'da 25 çeşit kahvaltı+sınırsız çay 2 lira gibi über kampanyalar bile gördüm) veeee mangal var. Çok mangalcı bi adam değilim ama güzel olur o bahçede kesin. Bir Pazar öğleden sonre ekipçek gidilirse eğlenceli olur derim ben.

1 yorum: