28 Temmuz 2009

al sana bir mekan daha ey reader!

Mekan tanıtımı işini sevdim ben. Geçenlerde yeni Nada'yı yazmıştım, yazım çok tuttu. Readerlar yenisini istiyor sürekli. (yalan lan yalan, tuttuğu filan yok).
Yeni mekanımız Mangalevi... Artık Bolu'ya gitmeye gerek kalmadı et yemek için. Kaç kişi gidiyosa sanki! Hemen burnumuzun dibinde Bolu Dağı'nda yediğimiz gibi etleri lüpletebilirsin ey reader. Pirzola, köfte, tavuk şiş, kanat v.s. gayet süper etler mevcut. Kilo ile satıyolar eti ve üstelik ucuz. Valla bak, ben öyle etçi bi adam değilim, o yüzden para vermem ete mete. Ama burası harbiden ucuz et yemek için. Bugün öğleden sonra uğradık biraderle, iki kişi 20 lira filan verdik allah seni inandırsın ey reader. Salata ayran filan da dahil haa. Gerçi ben az yedim. O da sadece köfte. Köftesini de beğendim. Nitekim yediğim nadir et ürünlerinin başında köfte gelir.

Sahibiyle de tanıştım. Benim biraderin arkadaşıymış. Düzgün bi adama benziyo. O yüzden daha bi gidilebilir yani.
(Ulan yoksa o yüzden mi az para verdik? Yani birader verdi :) İndirim filan mı yaptılar birader? Öyleyse söyle de rezil etme beni readera)
Neyse... Haftanın her günü akşam 9'a kadar açıklar. Yerini de tarif edeyim de yazı bitsin. Sıkıldım artık.
İstanbul yolu üzerinde, Acity denen dandik alışveriş merkezinden bi önceki sokağın köşesinde hemen. Yeri de kolay yani. Hadi yine iyisin ey reader. Sayemde artık kurban bayramını beklemene gerek kalmadı et yemek için!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder