24 Temmuz 2009

aman sabahlar olmasın!

Dün gece uzuuun bi aradan sonra ilk kez gece dışarı çıktım. Başkandan izni kopardım, Bedük'ü izlemeye gittim If'te. Ha sanki evde oturmayan, her gece alemlere akan bi adammış gibi konuşuyorum ama sıpa doğduğundan beri gezme tozma işleri acayip aksamıştı. Neyse yediğim içtiğim benim olsun gördüklerimi anlatayım.
Aslında anlatacaklarımın büyük kısmı detay. Yazının ana fikri şu: Bedük'ü yolda görsen "bu herif, kesin beyaz Şahini olan, cıstak cıstak bahçeli 7'de gezinen tiplerdendir lan" dersin.
O derece tipi ile müziği uyumsuz bi herif. (yanda kavgadan sonra karakolda ifade veren Sincan delikanlısı Bedük)
Herif bi de dans özürlü, aynı ben. Ya da küçük Emrah, ya da Mustafa Sandal, bilemiyorum. Beceremiyo. Ama ben bile daha iyisini becerebilirim belki biraz uğraşsam. Neticede para kazanıcaz de mi bu işten. Ha çocuk naapsın? Tisbas müzik yapıcan bi de sahnede totem gibi duramazsın di mi? Bu arada, o gözlükler neydi olm Bedük ya!
Sigara yasağı işe yaramış. If dumansız hava sahası olmuş. "Yasak filan takmam olm ben" gibi lise bebesi zihniyetinde olan iki dallama dışında sigara içmeye teşebbüs eden görmedim. Onlar da uyarıldılar zaten. Ama sigara yasağı mekanda bir akım oluşmasına sebep oluyordu. Çünkü sigara içmek için dışarı çıkanlarla, içip geri dönenler, denizdeki dalgalara benzeyen sürekli bir hareket oluşturuyordu.
Bedük'ün sadık bir hayran kitlesi var galiba, bir de bunu farkettim. Hiç duymadığım şarkılarına (ingilizce) eşlik edenler vardı. Valla şaşırdım. (ulan istiklal marşını oku desem sıçarsınız hehe)
Ama en çok tepkiyi kolbastı denen zulmü meşhur eden "automatik" ve algida reklam şarkısı "gel aşka" aldı. Hatta bi ara gençlik hakkaten aşka gelip aşk yapmaya bile başladı. Kanları kaynıyo çocukların naapsınlar. Boş ev filan da yoksa yazık valla :) "Boş ev" hahaaa!
Benim en beğendiğimse Bedük'ün kendi şarkıları değil, "stayin alive" coverı oldu. Valla eleman söylemeye başladığında dışarıda püftürüyodum. Ara verdi de, bee gees çalmaya başladı sandım. O derece yaneeee.
Haa bi de Modern Talking coverladı elemanlar. Yine bizim gençlik coştu kabardı. Bu kadar diskocu olduğunu bilmezdim valla.
Bu arada, oradaki kızlardan hangisi voodoo girl'dü acaba...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder