27 Mayıs 2009

iyi müzik nedir?

İyi müzik insanın kendine yakışanı dinlemesidir! haha...

Sokakta yanınızdan geçen adamın suratına bakıp ne tür müzik dinlediğini, hangi grupları sevdiğini tahmin edebilir misiniz?

Ben bi ara rock filan takılıp duruyodum. Çok iyi bir rock dinleyicisi olmadım hiçbir zaman ama az çok eşlik edebilirim gençlik yıllarının verdiği hevesle dinlediğim rock şarkılara. Fakat 30'lu yaşlara yaklaştıkça, hele de geçtikten sonra artık (yaşlı tabiriyle) kafam kaldırmaz oldu. Gerçi hiçbir zaman death metal filan dinlemedim ama artık gürültü beni yoruyor. Son birkaç yıldır chill out, lounge v.s. daha çok sarar oldu beni. Neyse, uzun lafın kısası, Bush'un bu şarkısını belki biliyorsunuzdur. Ama bir de Cafe Del Mar compilation serisine koydukları bir n.o.w. remixi var ki, son birkaç yıldır bıkmadan usanmadan dinliyorum. Paylaşayım, iyi müzik neymiş göstereyim dedim!




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder